Izraeli légitámadás érte Damaszkusz repülőterét ?!

Izraeli Időjárás-előrejelzés

Egy az Asszad-kormányhoz köthető Facebook-bejegyzés szerint a nemzetközi repülőtérhez közeli katonai bázist „feltételezhetően izraeli repülőgépek” támadtak.

דיווח סורי: ישראל תקפה ליד שדה התעופה בדמשק
כלי תקשורת המזוהים עם האופוזיציה בסוריה דיווחו כי החשמל בשדה התעופה נותק והטיסות הופסקו בעקבות התקיפה. הדיווחים לא אושרו בידי גורמים רשמיים בסוריה או בישראל
כמה כלי תקשורת של ארגוני אופוזיציה בסוריה דיווחו הערב (ד’) כי חיל האוויר הישראלי תקף באזור נמל התעופה בדמשק. מקור הדיווחים אינו ידוע והם טרם אומתו או אושרו בידי גורמים רשמיים בסוריה או בישראל.

מטוס F-16 של חיל האוויר (צילום: Getty Images   )

מטוס F-16 של חיל האוויר(צילום: Getty Images )

כמה כלי תקשורת של האופוזיציה הסורית דיווחו היום כי לפנות בוקר נשמעו פיצוצים עזים בנמל התעופה הבינלאומי של דמשק וכי נצפו עמודי עשן מיתמרים מתוך נמל התעופה, ובמקביל נותק החשמל לחלוטין במקום. עוד דווח כי תנועת הטיסות הופסקה זמנית זאת מבלי שנודעו הסיבות או הנזקים שנגמרו.

הדיווחים, שמהימנותם עדיין לא ברורה, הועלו ברשתות החברתיות המזוהות עם האופוזיציה הסורית ורומזים כי ייתכן שמדובר בתקיפה של מטוסי חיל האוויר הישראלי. בכלי התקשורת הערביים המרכזיים לא דיווחו על הנושא לפי שעה וגם לא בכלי תקשורת סוריים רשמיים של המשטר. אולם בדף פייסבוק המזוהה עם המשטר נטען כי לפנות בוקר הותקפה עמדה צבאית הקרובה לנמל התעופה הבינלאומי של דמשק וההערכה, לפי מידע ראשוני, היא כי מדובר תקיפה של חיל האוויר הישראלי. לאחר מכן הועלו תמונות לכאורה של הנזקים של אותה תקיפה, שגם הם טרם אומתו, ועוד נטען כי לא היו אבידות בנפש.

תמונות ההרס מהתקיפה לכאורה ()

תמונות ההרס מהתקיפה לכאורה
 ()

לפני כשבועיים דווח ברשתות החברתיות המזוהות עם האופוזיציה הסורית דיווחו כי מטוסי חיל האוויר הישראלי ביצעו שתי תקיפות בנקודות ריכוז של אנשי חיזבאללה והצבא הסורי באזור אל-קלמון בפרברי דמשק, אזור שלפי מקורות זרים ישראל הפציצה בעבר. אם אכן ישראל תקפה, הרי שזו התקיפה הראשונה בסוריה לאחר שרוסיה החלה לפעול צבאית בשטח המדינה

2015. november 12, csütörtök
◙ Felmelegedés, az eső eláll. Fokozatosan csökken a levegő relatív nedvessége.

◙ Péntek: További felmelegedés.

◙ Szombat: száraz, meleg „sáráv”

Golán: 21º/9ºC
Cfát: 18º/9ºC
Tiberiás: 27º/17ºC
Haifa: 23º/13ºC
Tel Aviv: 24º/14ºC
Asdod: 25º/16ºC
Jeruzsálem: 18º/10ºC
Beér Séva: 23º/10ºC
Holttenger: 30º/21ºC
Eilat: 28º/17ºC