שיחות בין אוקראינה לרוסיה

 שיחות בין אוקראינה לרוסיה

 

logo_1

יום ראשון 27 בפברואר 2022
_______3

להאזנה לפודקאסט האקטואליה של ynet, לחץ כאן
שיחות בין אוקראינה לרוסיה | סיכום חדשות היום
עדיין לא ברור אם השיחות כבר החלו כפי שטוענים ברוסיה או יתחילו רק מחר אבל הצדדים ישבו למו”מ בבלארוס לאחר שלושה ימי לחימה – כששני הצדדים כבר מדברים על ההישגים שלהם. בעקבות הלחימה, הדלק צפוי לעלות מחר בחצות למחיר שלא ראינו כדוגמתו כמעט עשור. מהדורת הערב עם כל הנתונים, הפרשנויות והסיפורים שצריך לקרוא
סיפורי היום
היום דווח כי רחמים מרציאנו (61) מראשון לציון ועמית אברוצקי (31) מתל אביב הם שני ההרוגים בהתרסקות המטוס הקל אתמול בהרי ירושלים.

אחרי 20 שנה: העבריין החשוד שחטף את אחיה של אתי אלוןחזר ארצה – ונעצר.

שיא של כמעט עשור: מחיר הדלק מזנק ל-7.05 שקל לליטר דלק.

נפתח משפטו של השוטר שנאשם בהמתת איאד אלחלאק: „מקרה טרגי בכל הכיוונים”.

ראש ארגון פשע מטייבה הסגיר את עצמו למשטרה; חשודבסחיטת זוכי מכרזים.

אוקראינה: „שקט בכל רחבי המדינה, מו”מ בלי תנאים – כבר ניצחון”

צעדים ראשונים לשקט באירופה או עשיית שרירים של שני הצדדים? שר החוץ של אוקראינה התייחס למשא ומתן על הפסקת אש אפשרית מול רוסיה, ואמר כי אוקראינה לא מתכוונת במהלכו לוותר על אף טריטוריה. הוא אמר כי הנציגים האוקראינים לא יגיעו לשלוחן המשא ומתן בגישה שלפיה הם אלו שיידרשו לקבל תנאים כלשהם.
הוא טען כי רוסיה הסירה „אולטימטומים” שהציבה לקיום השיחות בעקבות האבידות שספגה בשדה הקרב, ולדבריו עצם העובדה שרוסיה מגיעה לשיחות בבלארוס ללא תנאים מוקדמים היא „ניצחון” עבור קייב. „אנחנו באים כדי לשמוע מה יש לרוסיה לומר”, אמר קולבה. לדבריו, בלארוס העניקה ערבויות לכך שלא תצטרף למלחמה – לצדה של רוסיה כמובן – כל עוד השיחות נמשכות. נשיא אוקראינה אמר כבר בערב כי הוא „לא מאמין שהשיחות בבלארוס יביאו לפתרון, אבל בואו ננסה.
אחרי שלושה ימי לחימה קשים שבהם השיב הצבא האוקראיני מלחמה עזה מהצפוי לכוחות הרוסיים, אוקראינה הודיעה אחר הצהריים כי הסכימה לנהל משא ומתן. לא ברור מתי בדיוק יחלו השיחות, כאשר ברוסיה דווח שנציגי קייב ומוסקבה עושדים כעת את דרכם לממקום. שר הפנים האוקראיני אמר כי הן יחלו מחר, אולם יועצו של זלנסקי טען שהן כבר החלו.

978768201000...

130819_Tele_...

לקריאה נוספת
דקה אחר דקה: עדכונים שוטפים מאוקראינה

קייב מעודדת: „האויב מאבד את היוזמה”

בנט שוחח עם פוטין; הקרמלין: „ישראל הציעה לתווך מול אוקראינה”

תפנית בפרשת קרב אי הנחשים: החיילים ש”לא נכנעו, קיללו ומתו” – בחיים?

מה צפוי מחר?

הדלק, כאמור, יתייקר מחר בחצות ב-34 אגורות, ויהיה הגבוה ביותר מאז 2014. מחירי הדלק יעמדו על 7.05 שקל לליטר בנזין נטול עופרת. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 21 אגורות לליטר – ללא שינוי מחודש קודם.

מחר צפוי להתחדש משפט תיקי האלפים של יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים.

מסתבר שמחר מציינים בעולם את יום פיית השיניים.
התחזית

החל ממחר, יום שני, ובמשך שלושה ימים תורגש התחממות. ברביעי בערב הגשם יחזור וירד בלילה בצפון ובמרכז. בחמישי ייתכן גשם מקומי בעיקר בבוקר.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

אחרי 52 ימים רצופים, שבהם אובחנו בכל יום מעל 10,000 מאומתים לקורונה, אובחנו לראשונה ביום חמישי פחות מ-10,000 מאומתים. לפי נתוני משרד הבריאות ביום חמישי אובחנו 9,134 חיוביים לנגיף, ביום שישי ירד המספר ל-7,610 ואתמול הוא עמד על 5,987 – מספר המאומתים היומי הנמוך ביותר מאז 1 בינואר.
מהנתונים עולה כי בשבוע שבין 6 ל-12 בפברואר אובחנו בממוצע 34,409 ישראלים מדי יום כחיוביים לקורונה, בשבוע שבין 13 ל-19 בחודש ירד הממוצע ל-19,331 ובשבוע החולף אובחנו בממוצע 11,047 חיוביים ליום. אם המגמה הזו תימשך נגיע ככל הנראה בשבוע הנוכחי לממוצע של בין 6,000 ל-7,000 מאומתים בממוצע ליום.

מה חיפשו היום בגוגל?

יבגני שפובלוב. הזמר הלך לעולמו אתמול והוא בן 54. סיבת מותו היא ככל הנראה אירוע לבבי שהתרחש כששהה בתאילנד. שפובלוב הישראלי, יליד בלארוס, היה טנור ששר במספר סגנונות – ממוזיקה קלאסית דרך אופרה, מוזיקה עממית ואף פופ, ונודע בזכות קולו הייחודי. הוא פרץ בישראל כשהשתתף בלהיט הענק „ג’סיקה” של להקת אתניקס. בהמשך שר גם עם גבי שדה ודודו פישר במופע „שלושת הטנורים” ובמופע עם גליקריה. בתחילת שנות האלפיים הוא החל בשיתוף פעולה עם הזמרת שלומית אהרון.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

מי לא אכלה כלום במשך 27 שנים ונשארה בחיים?

ציוד חניטה מלפני כ-2,500 שנה התגלה באתר קבורה במצרים.

המשפיעות לטובה: עיתון „לאישה” בחר את הנשים המפורסמות שחוללו שינוי חיובי השנה.

Website
מס’ מאגר: 323819 | ידיעות אינטרנט | נח מוזס 1, ראשון לציון | Israel | 03-6932424. אין להשיב למייל זה.להסרה | דווח כספאם