Izraelben:Jeruzsálemben hóesés valószínű.

Izraeli Időjárás-előrejelzés

שיא המערכת מתקרב: שלג יורד בחרמון, עצים קרסו, הפסקות חשמל ברחבי הארץ
הסערה החורפית מגיעה הלילה ולקראת הבוקר והצהריים צפוי השלג להתפשט להרי הצפון והמרכז. טכנאים מחברת חשמל מטפלים בתקלות בגליל, בחיפה ובפתח תקווה. המשטרה מבקשת מהנהגים להימנע מלנסוע בכבישי גישה לי-ם

שיא המערכת החורפית מתקרב, ובהרי הצפון והמרכז עורכים הכנות אחרונות לשלג: בגליל העליון והמערבי, כמו גם במישור החוף הצפוני, יורדים מאז שעות הערב (ג’) גשמים חזקים מלווים ברוחות. שלג יורד בשלב זה רק בחרמון, אולם פתיתים לבנים נצפו גם באזורים נמוכים יותר כגון במג’דל שמס. באזורים שונים בגליל העליון ירד ברד, והכביש בין סאסא לברעם אף הלבין לזמן קצר בשל ברד רך.

הסערה החורפית – כתבות נוספות:

שלג במג'דל שמס בצפון רמת הגולן ()
שלג במג’דל שמס בצפון רמת הגולן

הרוחות גרמו לנזקים למערכת החשמל בחיפה ובגליל העליון. רחוב חניתה בחיפה וכן אזורים שונים בכרמל הצרפתי הוחשכו לאחר שעץ נפל על קווי מתח. ביציאה מהמרכז המסחרי לב המפרץ במפרץ חיפה קרס עמוד חשמל. הכביש נסגר והמשטרה מכוונת את התנועה. בשכונת נווה אורנים בצפת נחסם כביש פנימי בשל פרגולה שעפה על רכב חונה. צוותי תחזוקה של עיריית צפת פועלים במקום. הפסקת חשמל קצרה הייתה גם בקיבוץ עמיעד. צוותי חברת חשמל פועלים לתקן את התקלות, ומטפלים גם בתקלות נקודתיות שהיו בקריות. בכרמל הצרפתי נתקלו צוותי חברת חשמל בבעיה, שכן בשל הרוחות העזות לא הצליחו לפתוח את במת ההרמה, המתקן שבאמצעותו מורמים העובדים אל גובה קו המתח. בנוסף, כלי רכב חונים בסמוך למקום התקלה ולרכב החברה יש בעיה להתקרב למקום. צוותי משטרה הוזעקו לעזרה.

2015. január 7, szerda
Esők. viharok az északi határtól a Negevig. A Hermonon, a Golánon, Galilea magasabb hegyein és Jeruzsálemben hóesés valószínű.
Golán: 12º/ 4ºC
Cfát: 7º/ 0ºC
Tiberiás: 16º/ 9ºC
Haifa: 11º/ 6ºC
Tel Aviv: 15º/ 9ºC
Asdod: 16º/10ºC
Jeruzsálem: 10º/ 2ºC
Beér Séva: 15º/ 5ºC
Holttenger: 21º/11ºC
Eilat: 19º/ 8ºC