Danny Danon newsletter דני דנון דיוור ישיר

Danny Danon newsletter

דני דנון דיוור ישיר

זני דנון חבר כנסת Dany Danon pm

על שולחני

ביקור ג’ון קרי בישראל

לאחר ההסכם הגרוע שנחתם עם האיראנים בז’נווה, האמריקניים מנסים ללחוץ עלינו לחתום על הסכם גרוע אחר. חייבים לעמוד על העקרונות ולומר „לא” גם לידידה הקרובה ביותר.

מתווה פראוור

מקרי ההתפרעויות החמורים ברחבי הארץ העלו את הנושא שוב לסדר היום. אני מתנגד למתווה הנוכחי אשר מעודד בניה בלתי חוקית ופוגע באחיזה היהודית בדרום הארץ. נפגשתי השבוע עם בכירים ברשויות המקומיות בדרום ובמנהל מקרקעי ישראל על מנת להבהיר להם את עמדתי בנושא.

הגדלת ההטבות למשרתי המילואים

בדיון שקיימתי השבוע בנושא הנחתי את גורמי משרד הביטחון וצה”ל להבטיח את מירב ההטבות לאנשי המילואים שניתן גם מטעם משרד הביטחון וגם מחוצה לו. חוב גדול לנו כחברה להעניק לקבוצה גדולה, אשר נותנת מעצמם המון למען המדינה וביטחונה.

הדלקת נרות חנוכה

בימים אלו אנו נמצאים בדיונים חשובים על עתיד חוקת הליכוד. באחד המפגשים גם ניצלנו את ההזדמנות להדליק ביחד את נרות החג.

הדלקת נרות חנוכה עם חיילים פצועים במרכז שיקום רעות

דני דנון והמשלחת מהפיליפינים

אירועי השבוע

ערפאת מת מוות טבעי

השבוע פורסם דו”ח צרפתי, שקובע באופן נחרץ: ערפאת מת מוות טבעי מזיהום כללי. שוב הערבים נתפסו בשקר שניסו להטיל את האשמה למסקנותיהן על ישראל. טוב שהאמת יצאה לאור.

מתיחות בגבול הצפון

השבוע שוב קיבלנו תזכורת כי הסורים ירצו במוקדם או במאוחר להעביר את תשומת הלב מטבח ההמונים המתרחש בשטחם לעברנו. אין לנו כוונה להתעלם מטפטופי הירי לעבר ישראל ותמיד הממשלה הסורית תישא באחריות לכל ירי היוצא משטחה.

הפגנת עולי אתיופיה בירושלים

השבוע הפגינו מאות יוצאי אתיופיה בירושלים, כמחאה על תנאי הדיור שלהם. באופן מקומם הם ממשיכים לגור במשך שנים במרכזי קליטה רעועים והסחבת בעניין מציאת דיור קבע עבורם בלתי מתקבלת על הדעת. על כל משרדי הממשלה לשים קץ לעוול הזה.

פרטי קשר בלשכה: מייל: [email protected] | טלפון: 03-6976600 | פקס: 03-6934468

להסרה מרשימת התפוצה