Danny Danon newsletter —דני דנון דיוור ישיר

דני דנון דיוור ישיר – Danny Danon newsletter

זני דנון חבר כנסת Dany Danon pm

הסוף הטרגי של הנערים צריך להיות גם הסוף של חמאס!

לסוף הזה אף אחד לא התפלל. כולנו קיווינו שנזכה לראות את התמונה המרגשת של הנערים רצים לחיבוק מאימם. אבו מאזן קיווה שיוכל להיות המושיע של האזור לאחר שיעזור להגיע לסוף טוב. החמאס קיווה שהשיג קלפי מיקוח חדשים. אך לעיתים תפילות לחוד ומציאות לחוד. קיבלנו סטירה חזקה שהדי צלצולה צריכים להישמע בכל המזרח התיכון.

חשוב שכל המבקשים ברעתנו ילמדו שחטיפה ורצח לא משתלמים והם לא חלק מהמשחק. רק עקביות ונחישות תעצור את החטיפה הבאה. כוחות הביטחון ירדפו את המחבלים בכל מקום ובכל זמן, עד אשר נניח את ידינו עליהם. אנחנו צריכים להרוס את בתי הרוצחים אשר שימשו אכסניה לגידול מרצחים אכזריים על מנת שכל אם שמחנכת לג’יהאד תבין שדין ביתה להיהרס. עלינו לגרש את משפחתו של הטרוריסט ולהגלות אותה לעזה באופן מיידי ביום ביצוע הפיגוע. במקביל לפעילות הצבאית הנחושה, עלינו לפתוח במערכה עיקשת לניתוק צינורות הכסף אשר שומרים על גחלת הטרור בוערת ומתדלקת את הטרור. לצד כל אלו, צריך לייצר משוואה חדשה לעוסקים בטרור: עונש מוות למחבלים והרעת תנאי הכליאה בבית הסוהר. עלינו ללמוד מארצות-הברית כיצד לטפל במחבלים אשר מבקשים לפגוע ולאפר את שגרת החיים. בכלא האמריקני מחבלי אל-קאעידה לא צופים במונדיאל ואינם לומדים לתואר אקדמאי ונהנים מהטבות מופלגות. ישראל צריכה לפעול בעוצמה ולא לחשוש מתגובת העולם. לאחר חטיפה ורצח אכזריים של שלושה נערים הנשיא פוטין היה מיישר כפרים, הנשיא אובמה היה מפעיל את עוצמתה האדירה של ארצות-הברית ואפילו מדינות האיחוד האירופאי לא היו נשארות אדישות.

החטיפה היא קו אדום – והיא צריכה להיות סופו של החמאס

החטיפה והרצח הם חציית קו אדום ועל ישראל לגבות מחיר כבד מההנהגה הפלסטינית כולה ולמוטט את החמאס. צה”ל וכוחות הביטחון ערוכים לכך. זה לא יהיה קל, זה לא זבנג וגמרנו זה ייקח זמן – אבל עלינו להיות נחושים, רק כך נוכל להעביר מסר לגורמי איסלאם קיצוניים כולו שמפורר את המזרח התיכון – ש”עם ישראל – לא כדאי להתעסק”. צה”ל יכול לרסק את חמאס, תוך מזעור הפגיעה באוכלוסייה אשר נותנת מחסה למחבלים. אינני מציע לחמאס לנצל את המוסריות של ישראל: למחבלי החמאס אין חסינות.

ברגעים אלה אנו מעריכים את עשרות אלפי המפקדים והחיילים, אנשי שירות הביטחון הכללי, וכוחות הביטחון, טובי בנינו שנתנו את כל מרצם, עבדו מסביב לשעון, ביום ובלילה, וראו לנגד עיניהם אך ורק מטרה אחת – מציאת הנערים. מסירות זאת נותנת לנו את היכולת לקבל את ההחלטות הנכונות שיבטיחו את ביטחון ישראל. חשוב לזכור שהם אלו שנותנים מעצמם לאורך כל ימות השנה ומאפשרים לכל עם ישראל לישון בשקט מתוך ידיעה אמיתית – שיש על מי לסמוך.

זני דנון חבר כנסת Dany Danon pm