בטקס חגיגי שנערך על הר חירייה נחנך פארק שרון, שמשתרע על שטח של 8,000 דונם. רה”מ: „מקווה שילדיו ונכדיו של אריק ייהנו מהריאה הנפלאה הזו”
תחת אבטחה כבדה של השב”כ, וקצת עזרה של מטהרי אוויר, נחנך הערב בטקס חגיגי על פסגת הר חירייה „פארק אריאל שרון”. הפארק, המשתרע על 8,000 דונם בין חולון לרמת-גן, יהיה הפארק הגדול בישראל, פי שניים מגודלו של הפארק האגדי „סנטרל פארק” בני-יורק, לאחר שבמשך שנים נחשב לחצר האחורית של גוש-דן ולסמל של כיעור וסירחון.
בטקס שבו העניקה הנהלת פארק איילון למקום את שמו המחודש, נכחו מכריו של יוזם התוכנית, ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, ובנו עומרי. בנוסף פקד את הטקס אורי נאות, בעלה של השרה לשעבר לאיכות הסביבה, יהודית נאות ז”ל, שהיתה שותפה ליוזמה.
במהלך הטקס נשא דברים ראש הממשלה, אהוד אולמרט, ודיבר בעיקר על יוזם הפארק. „אריק החליט על הקמת הפארק ואמר שהוא גאה על כך שהוא יכול לטפח את האתר הזה, שהוא גדול בכל קנה מידה”, אמר.
אולמרט הוסיף כי הוא מעריך את היוזמה של שרון, והבטיח להשקיע ולטפח את סביבת הפארק. לדבריו, הפרויקט נועד להציע איכות חיים ורמת חיים, „כדי שנוכל לשמור על ערכי הנוף הנפלאים שיש לנו באופן טבעי בארץ הזו, שלא תמיד דאגנו לשמר אותם, כדי ליהנות מהם ולהוריש אותם לילדינו”.
בנאומו ציין אולמרט כי „אריק דאג לפארק, ואני מקווה שאנחנו כולנו, וילדינו אחרינו וילדיו ונכדיו של אריק, יוכלו ליהנות מהריאה הנפלאה הזו, המשיקה למרכז ההומה והתוסס ביותר שיש לנו במדינת ישראל”.
בטקס שבו העניקה הנהלת פארק איילון למקום את שמו המחודש, נכחו מכריו של יוזם התוכנית, ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, ובנו עומרי. בנוסף פקד את הטקס אורי נאות, בעלה של השרה לשעבר לאיכות הסביבה, יהודית נאות ז”ל, שהיתה שותפה ליוזמה.
במהלך הטקס נשא דברים ראש הממשלה, אהוד אולמרט, ודיבר בעיקר על יוזם הפארק. „אריק החליט על הקמת הפארק ואמר שהוא גאה על כך שהוא יכול לטפח את האתר הזה, שהוא גדול בכל קנה מידה”, אמר.
אולמרט הוסיף כי הוא מעריך את היוזמה של שרון, והבטיח להשקיע ולטפח את סביבת הפארק. לדבריו, הפרויקט נועד להציע איכות חיים ורמת חיים, „כדי שנוכל לשמור על ערכי הנוף הנפלאים שיש לנו באופן טבעי בארץ הזו, שלא תמיד דאגנו לשמר אותם, כדי ליהנות מהם ולהוריש אותם לילדינו”.
בנאומו ציין אולמרט כי „אריק דאג לפארק, ואני מקווה שאנחנו כולנו, וילדינו אחרינו וילדיו ונכדיו של אריק, יוכלו ליהנות מהריאה הנפלאה הזו, המשיקה למרכז ההומה והתוסס ביותר שיש לנו במדינת ישראל”.














