Az Izraeli Kulturális Intézet Áprilisi programajánlója

תכניות מרכז תרבות ישראל לחודש אפריל‎

hébermagyar   Üzenet lefordításaKikapcsolás a következő nyelvhez: héber

Az Izraeli Kulturális Intézet Áprilisi programajánlója
View this email in your browser
תערוכה

שוק האמנות של IKI

פתיחת התערוכה: 2017 / 4 / 4 / 18:00
מרכז תרבות ישראל

„מרכז תרבות ישראל” מציע את אולם התערוכות שלו לתצוגת עבודות של אמנים צעירים בתחילת דרכם. התערוכה כוללת צילומים של באלינט ליגטי ומרטון טורדאי, ציורים של רבקה צ’רנז, קריסטינה צ’י-קומור, ובלנקה ליגטי, ועבודות עיצוב גרפי של אנה קורולובסקי. באירוע הפתיחה ינגנו הכנר המחונן דניאל לוגוסי אלי, והגיטריסט עטור הפרסים גבור הוואי.

התערוכה תינעל ב-5 במאי 2017.

מופעי במה
תיאטרון פלייבק „מראות”
2017 / 4 / 22 / 18:00

מרכז תרבות ישראל

לכולנו סיפורים אישיים רבי משמעות עבורנו ומסתבר שגם עבור אחרים הזוכים לשמוע אותם. בתיאטרון פלייבק סיפורים של הקהל הופכים לתיאטרון על הבמה.
קבוצת תיאטרון פלייבק „מראות” מופיעה מעל 15 שנים. ב-„מראות” שחקני פלייבק מקצועיים המביאים אל הבמה איכויות של עבודת צוות, מיקוד, הקשבה, אלתור ויצירתיות. התמונות הדרמטיות שנבנות על הבמה מעלות רבדים שונים של הסיפור ומאפשרות בכך הבנה מעמיקה והזדהות תוך חוויה של ה”רגע” בחיות ובעצמה.

הקהל מוזמן למופע פלייבק של תיאטרון „מראות” שמתארח בבודפשט לרגל כינוס בינלאומי.
להרשמה: [email protected]

קונצרט לרגל יום הזיכרון לשואה ולגבורה
2017 / 4 / 23 / 18:00

מרכז תרבות ישראל

בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה „מרכז תרבות ישראל” מארח את אנסמבל  Göncölszekér לביצוע יצירות בהשראת שירתם של המשוררים ניצולי השואה פאול צלאן ונלי זק”ש.
התכנית כוללת דברי הקדמה מאת נעמי קיש: „בוקובינה – מולדת הספרים: שירתו של פאול צלאן”; ועבודת ווידאו-ארט של האמנית הישראלית מאיה זק „אור נגדי” המתייחסת לחייו ושירתו של צלאן.

שפת התכנית: הונגרית.

אירועים
פסטיבל הספרים הבינלאומי ה-24 בבודפשט
2017 / 4 / 20-23

Millenáris 1024 Budapest Kis Rókus utca 16-20

במסגרת פסטיבל הספרים הבינלאומי ה-24 בבודפשט, יציע הדוכן הישראלי מבחר תכניות לילדים בהשראת ספרו של גלעד סופר „האביר, הנסיכה, הדרקון הנורא”. השחקן גבור ברוניטס והמאיירת פרוזינה קון יציגו את הספר על הבמה במופע המשלב משחק ואיור. במהלך הפסטיבל יתקיימו סדנאות יצירה והפעלה שונות. לפרטים נוספים הקליקו כאן

תגליות
‘מתקנים עולם’ ביום המעשים הטובים: בישול לקהילה ואיסוף מצרכי מזון
2017 / 4 / 2 / 08:00-20:00
מרכז תרבות ישראל

יום המעשים הטובים הוא יום בינלאומי, המעודד כל אחד ואחת לעשות טוב בדרך שלו. היוזמה החיובית, שמקורה בישראל, נולדה לפני כעשור והספיקה לכבוש אנשים רבים במעל ל-93 מדינות ברחבי העולם. מעל למיליון וחצי אנשים וארגונים ברחבי העולם נרתמים ביום זה ויוצרים שינוי חיובי בסביבתם.
תכנית „תיקון עולם” של „מרכז תרבות ישראל” מארגנת בישול לקהילה, ו”מונית צדקה” אוספת מצרכי מזון לילדים ממשפחות מעוטות יכולת. הקהל מוזמן להביא מצרכי מזון כתרומה לנקודת האיסוף ב”מרכז תרבות ישראל” במהלך היום בין השעות 08:00-20:00.

סדר פסח לבוגרי תגלית
2017 / 4 / 11 / 19:00
מרכז תרבות ישראל

בוגרי תגלית מוזמנים לערוך את סדר הפסח ב”מרכז תרבות ישראל”. הסדר ייערך ע”י צוות החינוך של המרכז ובשפה ההונגרית. מחיר השתתפות: 2000 פורינט. ההשתתפות כרוכה בהרשמה: goo.gl/rycBym

בונים גשרים: סדנת Romani Design
2017 / 4 / 24 
Budapest,1014, Úri u. 26-28

תכנית „בונים גשרים” מטעם „שותפות ביחד” מזמינה לתכנית של אירוח והיכרות עם התרבות הצוענית ב-Romani Design. מספר המשתתפים מוגבל. להרשמה: [email protected]

מרכז השפה העברית
מועדון הסרטים של מרכז השפה העברית:
„בורג” (2014)
2017 / 4 / 27 / 19:30

מרכז תרבות ישראל

תסריט ובימוי: שירה גפן, 89 דקות, שפות: עברית וערבית, כתוביות באנגלית

שתי נשים, ישראלית ופלסטינית, חיות באותה סביבה אך בשני קצוות שונים. נאדין חפצת חיים, אך חיוניותה נקברת תחת קשיי החיים וההמתנות במחסומים ואילו אפרת איבדה עצמה יחד עם התהילה שקיבלה, עבור „הפרסונה” שהיא מייצגת. טעות אנוש גורמת לשתי הנשים להתחלף ולגעת בכמיהה האמיתית שלהן, בצד האחר של הגבול.

Facebook
Facebook
Website
Website
Email
Email
Copyright © 2016 Izraeli Kulturális Intézet, All rights reserved.

Our mailing address is:Izraeli Kulturális IntézetPaulay Ede u. 1.Budapest 1061Hungary
[email protected]
unsubscribe from this list    update subscription preferences