Fox tévé: négymillió olyan ember szerepel a szavazói névsorban, aki nem választhat vagy halott

Fox tévé: négymillió olyan ember szerepel a szavazói névsorban, aki nem választhat vagy halott 

– Az amerikai Republikánus Párthoz közel álló Fox televízió szerint az Egyesült Államokban négymillió olyan ember szerepel a szavazói névsorban, aki nem választhat vagy halott.

A szövetségi igazságügyi minisztérium egyik volt munkatársa, Christian Adams jogász volt kedd este a Fox televízió vendége, s azt állította, hogy „négymillió … választásra nem jogosult vagy halott ember szerepel az amerikai szavazói névsorban”, s ez szerinte „érinteni fogja a választásokat”.
Adams korábban az igazságügyi minisztériumban a választásokkal foglalkozó részleg munkatársa volt, és például tavaly hat perkérelmet nyújtott be, mert szerinte Philadelphiában és Florida egyik megyéjében hamis neveket vettek fel a választási listákra. A jogász Texas államban is talált egy esetet, ott egy 1944-ben elhunyt férfit regisztráltak.
A műsorban Adams nehezményezte, hogy a kormányzat nem tesz semmit ez ellen.
Az igazságügyi minisztérium nem reagált volt munkatársának állításaira. Válaszolt viszont a Media Matters for America nevű, a demokrata pártiakhoz közel álló, és a jobboldali médiát elemző médiafigyelő központ, amely „jobboldali hazudozónak” minősítette a jogászt, és reagálásában azt írta: „egy felmérés szerint 2000 és 2014 között az Egyesült Államokban egymilliárd szavazatot adtak le, s ezek között csak 31 esetben merült fel a csalás gyanúja”. A New York Egyetem jogi karán működő Brennan Igazságügyi Központra hivatkozva a médiafigyelő leszögezi: „a halott emberek nevével elkövetett választási csalások egyszerűen nem igazak”.

Járai Judit, az MTI tudósítója jelenti:

 

טראמפ נגד התקשורת: „עשו יד אחת נגדי”רגע לפני העימות האחרון, שיתקיים מחר בלילה, המועמד הרפובליקני תוקף: „איבדתי מצביעות רבות בגלל אירועים מומצאים” • קלינטון מובילה בסקרים, אך טראמפ נהנה מיתרון במדינה הקריטית אוהיו • טראמפ מאבד יתרון בשיח ברשת

  • ארז לין
  • סוכנויות הידיעות

פורסם ב: 18.10.2016 03:27 עודכן ב: 18.10.2016 10:5811השמעת כתבהשתפו

 

״יש להוקיר ולכבד נשים, לא להחפיץ אותן. אני מקווה שטראמפ יתייחס לסיטואציה ברצינות הראויה לה ויעבוד כדי להוכיח למדינה שיש לו כבוד רב יותר כלפי נשים מכפי שעולה מהסרטון הזה”, מיהר כמו רבים להצהיר יו״ר בית הנבחרים פול ראיין ממש ביום בו שיבח את הנשיא אובמה על חוק חדש שקשור באונס.

מיט רומני, שהתמודד על הנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית בבחירות הקודמות תהה: „להתחיל עם אישה נשואה? לשבח תקיפה? השפלות מסוג זה מבזות את הנשים והבנות שלנו ומכתימות את המוניטין של ארה”ב בעולם”.

 

מנהיג הרוב הרפובליקני בסנאט מיט מקונל הדגיש כי תגובתו הקצרה של טראמפ לא תספיק במקרה הזה: „כאב לשלוש בנות, אני מאמין שטראמפ צריך להתנצל ישירות בפני נשים ובנות, ולקחת אחריות מלאה על ההיעדר המוחלט של כבוד לנשים, כפי שעלה מהדברים שאמר בהקלטה”.

 

הערב, בעימות המצופה, יגיב וודאי טראמפ באופן מפורט ומנומק יותר, אבל בינתיים, התגובה ששחרר טראמפ לא סיפקה אף אחד וגם ההערות על דיבורי גברים קלילים שזכו לחיזוקים מאנשים כמו רודי ג’וליאני ומקרובים נוספים לטראמפ כבר לא הצליחו להשכיח את הקולות הגוברים שמזכירים לכולנו היכן בדיוק עובר הגבול ואת זה, למען כולנו, אסור שנשכח.

www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4864757,00.html

ה-FBI: גורמים מטעמה של קלינטון ביקשו „לטפל” במסמכיםמבוכה נוספת לקלינטון: מסמכים חושפים כי גורם בכיר במחלקת המדינה לחץ לשנות את רמת הסיווג של מיילים שנשלחו • טראמפ: „זו הונאת הבוחרים”

  • מערכת ישראל היום

פורסם ב: 17.10.2016 19:49 עודכן ב: 17.10.2016 20:284השמעת כתבהשתפוForward

  • נחשפה שערורייה נוספת של קלינטון  // צילום: אי.פינחשפה שערורייה נוספת של קלינטון // צילום: אי.פי

השאלה אם קלינטון שלחה מיילים שסיכנו את ביטחון המדינה מהשרת הפרטי שלה, הפכה לנושא מרכזי וחשוב לקראת הבחירות לנשיאות ארה”ב ב-8 בנובמבר, כאשר קלינטון הדמוקרטית תתמודד מול המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ. היום נחשף כי קלינטון הולכת ומסתבכת בפרשה ככל שמתקרבות הבחירות, כאשר הפעם נראה כי גורמים מטעמה הציעו „טובות הנאה” לאנשי FBI בתמורה להורדת רמת הסיווג למיילים של מי שהייתה אז מזכירת המדינה. סיכומי ראיון והערות מהחקירה של ה-FBI בפרשה, שופכים אור נוסף על ההסתבכות של קלינטון ופותחים שורה של תהיות חדשות. על פי המסמך בן 100 העמודים, נטען כי קלינטון התעלמה מהפרוטוקול באופן „בוטה”. כמו כן, קבוצה של בכירים במחלקת המדינה ניצלו את כוחם בניסיון „לטפל” במסמכים, ופקיד המדינה הציע טובת הונאה נוסח „שמור לי ואשמור לך”. המסמכים מה-FBI נמסרו לגוף המפקח על הממשלה ולוועדות מודיעין בארצות הברית, וחשפו כי נבחנו טענות לעסקת חליפין בין בכיר במחלקת המדינה שעבד תחת קלינטון לבין סוכן FBI במהלך חקירת פרשת המיילים הסודיים. ה-FBI אישר את הפרטים.בין השאר עולה מהמסמכים כי פטריק קנדי, בכיר במחלקת המדינה, לחץ על ה-FBI שלא לחשוף מיילים מהשרת הפרטי של הילארי קלינטון שנחשבו עד כה מסווגים. בנוסף, אדם ללא שם רואיין על ידי ה-FBI ואמר שקנדי ביקש מה-FBI לשנות את רמת הסיווג של המסמכים בתמורה ל”טובה תחת טובה”.המרואיין האנונימי סיפר על קבוצה פקידי מדינה שכונתה „ממשלת הצללים”. „הייתה קבוצה חזקה של נציגי המדינה שדנה בחוק חופש המידע בבקשות הקשורות לקלינטון. קבוצה זו, שכונתה ‘ממשלת הצללים’ פעלה כדי להגיע לתיאום ברשת המיילים של קלינטון”.טראמפ צייץ בטוויטר וכתב שמדובר ב”הונאת הבוחרים”, והוסיף כי קלינטון קיבלה את השאלות מראש בעימות ביניהם, „ואף אחד לא התייחס לזה”. „אתם יכולים לדמיין לעצמכם מה היה קורה אם אני הייתי מקבלת את השאלות”, סיכם טראמפ.רפובליקנים רבים מתחו ביקורת על ההחלטה שלא להעמיד את קלינטון בפני דין פלילי בפרשת המיילםי, אבל ראש הבולשת ג’יימס קומי התעקש שוב ושוב שהמהלך איננו פוליטי.קומי אמר עם קבלת ההחלטה: „אני רוצה להגיד לעם האמריקני שידע שאנחנו באמת עשינו את התהליך הזה בדרך הנכונה. ניתן לא להסכים איתנו, אבל לא ניתן לומר שעשינו את זה מסיבה פוליטית כלשהי”

www.israelhayom.co.il/article/420305