BREAKING: Terror attack in Efrat,

BREAKING: Terror attack in Efrat, 1 Wounded – Sept. 18, 2016

קצין מילואים נפצע בינוני בפיגוע דקירה באפרת, המחבל נורה
גל הטרור שהרים ראש בסוף השבוע ממשיך גם בתחילתו: מחבל פלסטיני שהסתתר בלילה בשיחים ליד היישוב שבגוש עציון התנפל בבוקר על מפקד פלוגה סמוך לש”ג. לוחמי צה”ל ירו במחבל ופצעו אותו באורח בינוני
אלישע בן קימון ויואב זיתוןפורסם: 18.09.16 , 06:43

אפרת הבוקר – לאחר הפיגוע

ריטה: „תודה על הדאגה, אשתחרר עד סוף השבוע”

ארה”ב: „סנודן מגזימן סדרתי, חשף סודות…
מרחבי הרשת
מהן 3 הטעויות הקריטיות שגורמות לך לשרוף את…
DeRothschild.co.il
by

זירת הפיגוע, הבוקר(צילום: tps)

גל הפיגועים שהתחדש בסוף השבוע נמשך גם הבוקר (יום א’). מחבל פלסטיני דקר קצין מילואים של צה”ל בעמדת ש”ג בציר ההיקפי של היישוב, בקצהו הצפון מזרחי. לוחמי צה”ל שהיו במקום ירו במחבל ופצעו אותו באורח בינוני. הקצין שנפצע, כבן 30, הוא מפקד פלוגה במילואים שאחראי על הגזרה.

כוחות צה”ל פתחו בסריקות לבדיקה אם יש באזור מחבלים נוספים. החייל פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, במצב בינוני עד קשה. המחבל טופל בשטח ופונה גם הוא לשם.

סכינים שבהם השתמש המחבל(צילום: מועצת אפרת)
פרמדיקים של מד”א מסרו כי הקצין סבל מפצע דקירה בפלג גופו העליון. הם טיפלו בו בשטח ודיווחו: „הוא תיקשר איתנו כל הדרך לבית החולים ומצבו היה יציב”.

ממועצת אפרת נמסר כי „בסביבות השעה 02:00 לפנות בוקר זיהתה מערכת האבטחה היישובית דמות המסתובבת בטווח של כ-400 מטר מחוץ ליישוב. כיתת הכוננות של היישוב הוקפצה ויחד איתם כוחות צבאים. במהלך כל הלילה בוצעו סריקות רגילות.

„לפנות בוקר מחבל שהסתתר בתוך שיח קפץ ודקר קצין. הקצין פונה פצוע. המחבל נוטרל ופונה פצוע. על המחבל נתגלו כמה סכינים. אנו משבחים את כוחות הביטחון שמנעו פיגוע קשה. מערכת הביטחון של היישוב הוכיחה את עצמה. צר לנו שנדרשנו לבחינה זו אך בעזרת השם נמנע פיגוע קשה מאוד. החלטה לגבי פתיחת יום לימודים תתקבל מייד בסיום הסריקות. תושבי שכונת הזית מתבקשים להישאר בבתים עד להודעה חדשה”.

גורמים בצה”ל אישרו כי מתחקיר ראשוני של הפיגוע עולה שלפנות בוקר התקבלה התרעה על חשש לחדירה לאפרת כתוצאה מזיהוי חשוד באמצעי ההגנה האלקטרוניים של היישוב. למקום קפצו כוחות צה”ל שסרקו את היישוב, ובשעה 04:00 הופיעה שוב ההתרעה במערכות, והכוחות קפצו שוב וביצעו סריקות. בשעה 6:00 לערך נתקל המ”פ במחבל שהתנפל עליו עם סכינים.

מועצת אפרת מסרה לתושבים זמן קצר לאחר מכן כי הם רשאים לצאת מהבתים אך התבקשו לא להגיע לזירת האירוע. עוד נמסר כי מוסדות החינוך בהתנחלות נפתחים כרגיל, ואילו בשכונת הזית שבה אירע הפיגוע ייפתחו המוסדות בתגבור אבטחה. לא תותר כניסת פועלים ליישוב היום.

גל פיגועי הדקירה התחדש בסוף השבוע: בשבת הסתער מחבל על חייל מגדוד 50 של הנח”ל בחברון, סמוך לתל רומיידה, דקר אותו ופצע אותו באורח קל. החיילים במקום פתחו באש וחיסלו את המחבל. היה זה אירוע טרור חמישי תוך יממה. ביום שישי נפצע חייל נוסף בפיגוע דקירה במחסום ג’ילבר שבחברון, שעות ספורות לאחר ניסיון דקירה בשער שכם בירושלים, ולאחר פיגוע דריסה בכניסה לקריית ארבע. כמו כן פלסטינים יידו אבנים לעבר אוטובוס בכביש 1.

BREAKING: Terror attack in Efrat,

September 18, 2016 / 15 Elul 5776
 
Headlines & Recommended

UPDATE: Terror Attack inside Efrat, 1 Wounded

Jewish Press News Briefs
The terrorist snuck into Efrat and attacked a soldier searching for him.

Terrorist in Efrat attack - Sept 18, 2016

Read more Headlines & Recommended articles

Video of the Day

Only You Can Help Efrat Stay Safe The Efrat Security Command Center

Read more Video of the Day articles