Netanjahu megtorlást ígér

נשאר רק זיכרון מצולם: דניאל הקטן שנהרג מפצמ”ר כפי שתועד לאחרונה בימים מאושרים

פרידה קשה וכואבת מילד בן ארבע שנהרג מפצצת מרגמה בנחל עוז. משפחתו משתפת את הציבור בסרטון שבו נראה רוקד ומאושר בחגיגת בת מצווה לפני כחודשיים. חבר של אביו: „איך אני מסביר את זה לבן שלי, שזה חבר טוב שלו? זה ילד בן 4 שקובר ילד בן 4”. מחר בבוקר יובא למנוחות

 

www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4562430,00.html

 

Négyéves kisgyereket ölt a gázai ENSZ-iskolából kilőtt aknagránát ♦ Életveszélyes sebesült Asdod mellett

דניאל טרגרמן שנהרג מפגיעת פצמ"ר  ()
דניאל טרגרמן שנהרג מפגיעת פצמ”ר 

 

רק בן ארבע במותו  ()

רק בן ארבע במותו 

האם גילה סיפרה אמש שהמשפחה התכוונה לנסוע להוריה בקריית אונו בעקבות ירי הפצמ”רים. „המזוודות כבר היו מוכנות מבעוד מועד. רגע לפני הפיצוץ הקטלני יצאתי להוריד את המנשא של אורי (בנה הפעוט) שהיה בחבל כביסה ופגשתי את השכן. שאלתו אותו אם הם נוסעים ואמרתי לו שאנחנו יוצאים עכשיו. נכנסתי הביתה והיה ‘צבע אדום’. הילדים שיחקו באוהל שהיה בתוך הבית, ומרגע האזעקה עד הפיצוץ עברו שלוש שניות בלבד. לא הספקנו לאסוף את הילדים ולהגיע לממ”ד”.

„לדניאל היתה משמעת ‘צבע אדום’ והוא תמיד מיהר לממ”ד”, סיפרה האם, „ברגע הישמע האזעקה הוא ידע מה לעשות ולאן ללכת. תמיד כשכולם היו מגיעים לממ”ד דניאל היה אומר ‘עכשיו כולנו בטוחים’. הוא היה ילד יפה חכם רגיש. כל כך מתוק… רצינו לראות אותו גדל עם האחים שלו ומממש את עצמו”.

Péntek este a Gázai-övezet határán lévő Nachal Oz kibucban a légvédelmi sziréna megszólalásakor aTregerman család egyik gyerekének, a négyévesDánielnek nem maradt ideje beérni a „mámád”-ba, a biztonsági szobába, és a ház bejárata előtt robbanó aknagránát szilánkjai halálosan megsebesítették.

Izraeli biztonsági források közlik: a halált okozó aknagránátot a terroristák egy UNRWA (az ENSZ palesztin menekülteket segélyező alszervezete) által fenntartott iskolából lőtték ki.

Néhány órával később egy 25 éves izraeli polgár életveszélyesen megsebesült, amikor Asdod közelében az országúton érte járművét egy rakéta. ◙