ערב יום ירושלים

ערב יום ירושלים

יום שלישי כ”ז אייר תשע”ג

7.5.2013

עדכון שבועי וחדשות חמות על הנעשה בליכוד

הצלחה גדולה לסיור פעילי ליכוד

ערב יום ירושלים

חברים יקרים

שלום וברכה!

46 שנה לאיחוד ירושלים.

הבוקר (יום ג’) עלו להר הבית כ50 פעילי ליכוד מכל רחבי הארץ לכבודה של ירושלים. למרות ההתרעה הקצרה הגיעו פעילים מחיפה, נצרת עילית, עכו, עתניאל, קרית טבעון, ראשון לציון, בית שמש, פתח תקוה, ירושלים, מעלות, שילה, פסגות ועוד.

לסיקור תקשורתי של העלייה: כאן וכאן

הקבוצה פוצלה ל2 ולוותה על ידי כוחות הביטחון. קשה לתאר במילים את ההתרגשות שאחזה בכל הנוכחים נוכח החיבור לאתר הקדוש ביותר לעם היהודי.

שמעון גפסו, ראש עיריית נצרת עילית, שהיה בין העולים תאר את תחושותיו: „זה היה מאוד חשוב. אני חושב שמביקור לביקור אני רואה את החשיבות של עליית יהודים להר הבית. אני כבר קיבלתי החלטה להעלות את כל עיריית נצרת עילית בהדרכת יהודה גליק.”

טובה מעוז חברת מרכז מסניף מעלות התרגשה מאוד: „אני עדיין ברגשות מעורבים. זו היתה הפעם הראשונה שלי ואני כבר מחכה לסיור הבא. ניסו להגיד לי אל תעלי. המסר שמועבר לאנשים הוא לא נכון. המסר הוא שכל יהודי חייב להגיע להר הבית. להרגיש את הקשר שלו לעם ישראל. רק כשאתה שם אתה מרגיש את השורשים של העם היהודי. אני כל כך שמחה שהייתי שם! זו חובתנו כיהודים להגיע ולראות את השורשים שלנו. אני עצובה שהר הבית בעצם לא בידינו אבל שמחה שזכיתי לעלות.”

אנו רוצים להודות לכוחות הביטחון בכלל ולמפקד הר הבית בפרט שאבטחו את העלייה לכל אורכה למרות איומי הוואקף למנוע את העלייה להר.

המטה הלאומי בליכוד ימשיך לפעול יחד עם קבוצות נוספות בליכוד לעלות להר בקדושה ובטהרה ולחתור להחזרת הריבונות הישראלית.

תמונות מאירוע לחץ כאן.

להרשמה לסיור הבא ניתן להירשם כאן.

בברכה,

דוד צביאל

מנהל המטה הלאומי בליכוד