פגיעה ישירה: רקטה התפוצצה בבית בשדרות

נמשך הירי מהרצועה: אזעקת צבע אדום נשמעה לפני השעה 6 בבוקר בשדרות. הרקטה נפלה על גג בית שספג פגיעה ישירה בעבר וננעצה בחצר של בית סמוך. באירוע לא היו נפגעים. אם המשפחה: „פחדתי לפתוח את הדלת ולמצוא רקטה בסלון”
נרי ברנר

השבוע הראשון של שנת הלימודים מסתיים באופן שבו התחיל – אזעקה ופגיעה ישירה בשדרות. אזעקת צבע אדום נשמעה בסביבות השעה 5:50 הבוקר (יום ו’) בשדרות ובמועצה האזורית שער הנגב. זמן קצר לאחר מכן התפוצצה רקטה בשדרות. הרקטה פגעה בגג של אחד הבתים בעיר וננעצה בחצר של בית סמוך. באירוע לא היו נפגעים.

 

Szdérot: közvetlen találat ért egy házat

 
Pénteken (augusztus 31) reggel hat óra tájban két rakétát lőttek ki a Gázai-övezetből Szdérot városra. Az egyik rakéta telibe talált egy házat, amelynek tetején a rakéta felrobbant, kettévált és a szomszéd házat is megrongálta.
 
A lakók a riasztás pillanatában a közeli óvóhelyre menekültek, így maradtak épen. Egy asszonyt sokkos állapotban a helyszínen láttak el

עוד בערוץ החדשות של ynet:

רומני: אובמה זרק את ישראל מתחת לאוטובוס

מצמצמים את שולחן החג: „נוותר על הסטייק”

גורם משפטי בכיר: ניתן לכלוא ולגרש את הסודנים

 

בני המשפחה שספגה את הרקטה כבר עברו חוויה דומה בעבר. לימור, אם המשפחה, סיפרה הבוקר כי „זה נס. לא הספקנו להיכנס לממ”ד בדקה הראשונה, הבנתי שזה נפל קרוב ופחדתי לפתוח את הדלת ואולי למצוא את הרקטה בתוך הסלון. הקומה העליונה הייתה מלאה עשן וריח של גז. הילדים היו בסדר והתנהגו כמו שצריך אבל המדינה חייבת להתעורר. המצב לא יכול להימשך”.

 

ירין, תלמידת כיתה י”ב ובתה של לימור אמרה כי „אירועים כאלה תמיד מחזירים לנו טראומות מהעבר, אבל אנחנו צריכים לחזור לשגרה. אנחנו לא יכולים לעצור בכל נפילה ולקחת יום חופש. בבית הספר אספר לחברים על מה שקרה, אבל הם כבר רגילים ולא מתרגשים”. ראש העיר שדרות דוד בוסקילה אמר כי „אנחנו חיים בשגרת איום הקסאם כבר 12 שנה, לצערנו זה שגרה. הלימודים בעיר יתקיימו היום בצורה סדירה”.

 

אמש: רקטה במועצה האזורית חוף אשקלון

גם אמש נורתה רקטה מרצועת עזה. היא התפוצצה במועצה האזורית חוף אשקלון, אך עד כה לא אותרה. בירי זה לא דווח על נפגעים או על נזק. הקסאמים הבוקר והלילה הם עוד עדות לשקט השברירי בעוטף עזה, שהופר כמה פעמים בשבוע האחרון.

 

 

בתחילת השבוע נורו כמה רקטות קסאם מעזה. ביום שני התפוצצו בשטחים פתוחים באזור שדרות ושער הנגב שני קסאמים, כמה דקות לאחר שנשיא המדינה שמעון פרס עזב את הביקור, בתום ביקור בבית ספר לרגל פתיחת שנת הלימודים. גם באותו בוקר נורתה רקטה, זמן קצר לאחר שהתלמידים חבשו את ספסלי הלימודים לראשונה.

 

ביום ראשון, יממה לפני תחילת השנה, התפוצצו שלוש רקטות קסאם בשדרות ובמועצה האזורית שער הנגב. שתיים מהן פגעו במפעלים באזור וגרמו לנזק, הרקטה השלישית התפוצצה בשטח פתוח.