Ismerjék meg az izraeli olimpiai csapatot!


Ismerjék meg az izraeli olimpiai csapatot! Elkészült egy 7 klippből álló sorozat, melyben bemutatjuk önöknek a londoni olimpiára készülő izraeli játékosokat kicsit közelebbről.

Ismerjék meg az izraeli olimpiai csapatot!

Szurkoljunk együtt!

Íme az első videó, jó szórakozást:

Shahar Tzuberi: szörfös
Shahar Pe’er: teniszezőnő

Israel’s Olympic Hope: Windsurfing
www.israel.org Israel’s best hopes for Olympic glory lay in the diversity and versatility of its athletes competing in London 2012, as presented to yo…
הנשיא הודיע: לא אצא ללונדון בגלל חילול שבת

נשיא המדינה שמעון פרס לא יטוס לטקס פתיחת המשחקים האולימפיים שייערך בערב שישי (27.7). הסיבה: היעדר מלון הקרוב מרחק הליכה לאצטדיון, והימנעות מחילול שבת
אורן אהרוני

טקס פתיחה ללא נשיא המדינה. בית הנשיא הודיע היום (ג’), שעות ספורות לאחר שראשוני הספורטאים הישראלים יצאו ללונדון, כי נשיא המדינה שמעון פרס לא ייצא למשחקים האולימפיים בלונדון 2012, כפי שתוכנן, ולא ייקח חלק בטקס הפתיחה שייערך ב-27 ביולי.

 

 

 

הסיבה הרשמית לכך, היא העובדה שטקס פתיחת המשחקים האולימפיים יערך ביום שישי בערב, ואין בתי מלון הקרובים מרחק הליכה לאצטדיון. לכן החליט הנשיא לבטל את נסיעתו ולהימנע מחילול שבת.

 

 

שמעון פרס והמשלחת הישראלית. נשאר בבית (צילום: חיים צח)
שמעון פרס והמשלחת הישראלית. נשאר בבית (צילום: חיים צח)

 

 

 

 

שמעון פרס עם שחר צוברי. הנשיא נמנע מחילול שבת (צילום: חיים צח)
שמעון פרס עם שחר צוברי. הנשיא נמנע מחילול שבת (צילום: חיים צח)

 

 

 

בהודעה שיצאה ממשכנו של הנשיא, ביקש שמעון פרס לאחל הצלחה לספורטאי הנבחרת האולימפית של מדינת ישראל, והחזיק אצבעות, יחד עם כל העם, כי

המשלחת בבית הנשיא
 
לבנת: „גלעדי – דאג להנצחה מכובדת של הי”א” / אורן אהרוני
 
הנשיא פרס אירח את המשלחת ללונדון. שרת הספורט ביקרה את חבר הוועד האולימפי הבינלאומי בנושא דקת הדומיה לחללי מינכן: „ארה”ב וגרמניה השתכנעו, הוא לא”. גלעדי ל-ynet ספורט: „זכותה לומר זאת”. פרס: „עיני העם נשואות אליכם”, נתניהו: „רוצה שתחזרו עם מדליות ממתכת, לא משוקולד”
לכתבה המלאה
 

ישובו עם מדליות והישגים ספורטיביים מרשימים.

 

כזכור, עוד לפני לונדון 2012 הנשיא כבר התארח פעמיים במשחקים האולימפיים. לפני ארבע שנים בבייג’ינג אז כיהן גם כנשיא, התארח בבית מלון חדש שרק נפתח והלך ברגל לטקס הפתיחה. באתונה 2004, טרם תקופת כהונתו כנשיא, הגיע לעודד את ספורטאי המשלחת וגם שם הופיע בטקס הפתיחה.

 

 

פרס עם זאבי ובלאט יממה לפני טקס הפתיחה בבייג'ינג 2008 (צילום: לי מינג)
פרס עם זאבי ובלאט יממה לפני טקס הפתיחה בבייג’ינג 2008 (צילום: לי מינג)

 

 

 

שמעון פרס וניקולה סרקוזי בטקס הפתיחה של בייג'ינג 2008 (צילום: Gettyimages)
שמעון פרס וניקולה סרקוזי בטקס הפתיחה של בייג’ינג 2008 (צילום: Gettyimages)

 

 

יו”ר הוועד האולימפי, צבי ורשביאק, הגיב להחלטת הנשיא: „זה עצוב מאוד, חבל. אנחנו מאוד מצטערים על כך. ידענו כבר כמה חודשים שיש בעיה לגבי מלון, עסקנו בזה הרבה וניסינו כל מיני פתרונות אך לצערנו הם לא הספיקו”.

 

חגיגה אולימפית ב-ynet ספורט:

 

 

כזכור, אתמול זימן הנשיא את המשלחת האולימפית והמשלחת הפראלימפית ללשכתו, שם התקיים טקס מסורתי שנפתח בקריאת יזכור. לאחר מכן עבר דגל המדינה מנושאיו במשחקים בבייג’ינג 2008 לגולש שחר צוברי והקלע דורון שזירי שיצעדו איתו בטקס הפתיחה בלונדון ב-27 ביולי.

 

 

הספורטאים במשכן הנשיא. שמעון פרס יעודד מישראל (צילום: חיים צח)
הספורטאים במשכן הנשיא. שמעון פרס יעודד מישראל (צילום: חיים צח)

 

 

„זוהי זכות עבורי לברך את משלחת ספורטאי ישראל למשחקים בלונדון”, אמר שמעון פרס. „אני יודע שזה ייקח זמן, אך אני מקווה שיום אחד האולימפיאדה תגיע גם לישראל”.

 

פרס, שהיה אמור לקחת חלק גם בהנפת הדגל בכפר האולימפי, סיכם: „אני מאחל לכם הצלחה רבה במשחקים, אני אופטימי ומאמין שאתם מסוגלים להביא המון הצלחה למדינת ישראל. עלו והצליחו”.