נתניהו בלחץ: בחלק מהקלפיות יצביעו עד חצות

נתניהו בלחץ: בחלק מהקלפיות יצביעו עד חצות

על רקע אחוזי ההצבעה הנמוכים והטענות לאי-סדרים, הוחלט בליכוד על הארכה נוספת בשעת סגירת כמה קלפיות. נתניהו צפוי לנצח את יריבו פייגלין, אבל מקווה לעשות זאת בפער מרשים. לפני סגירת הקלפיות עמד שיעור המצביעים על פחות מ-50%
אטילה שומפלבי ומורן אזולאי

רוב הקלפיות בבחירות לראשות הליכוד נסגרו הלילה (יום ג’) בשעה 23:00, ובשעה זו מתנהלת ספירת הקולות. זמן קצר לפני תום ההצבעה עמד שיעור הבוחרים על 42%, אף שבשעות הערב חל גידול בקצב ההצבעה. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, צפוי לנצח את יריבו משה פייגלין, אך מקווה לעשות זאת בפער גדול. ynet יעביר שידור חי מגני התערוכה.

 

ההצבעה אמורה הייתה להסתיים כבר ב-22:00, והתוצאות אמורות היו להתפרסם סביב חצות. אלא שבסופו של דבר הוחלט להאריך את ההצבעה עד 23:00, כשברקע גם הטענות של מחנה פייגלין כי חלק מהקלפיות נפתחו באיחור. בהמשך הוחלט להאריך את ההצבעה בעשר קלפיות עד חצות, בהן קלפיות בקריית-מוצקין, רהט, חיפה וצפת.

 

 
 

צילום: אסי כהן, אבי פרץ ועוז מרון

 

סגורסגור

שליחה לחבר

הקלידו את הקוד המוצג

 

שלח

הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

קוד להטמעה:

צפו בנתניהו ופייגלין מצביעים


 


מוקדם יותר, על רקע שיעור ההצבעה הנמוך, פנה נתניהו ל”ליכודניקים האמיתיים” בבקשה שיצאו להצביע. „אני מדבר עם

 

הפעילים ושואל אותם למה שיעור ההצבעה נמוך, והם אומרים – אין צורך לבוא, בכול מקרה ראש הממשלה מנצח”, אמר נתניהו בגני התערוכה. „אני מבקש, אל תהיו שאננים, תבואו להצביע. אני רוצה שיבואו כמה שיותר מהליכודניקים האמיתיים שמצביעים גם בבחירות לכנסת”.

 

ברחבי הארץ פעלו היום 154 אתרי הצבעה, שבהם הוצבו כ-500 קלפיות לבחירת יו”ר התנועה ו-500 נוספות לבחירת ועידת הליכוד הרביעית ומועצת הסניפים. 130 אלף מתפקדי הליכוד היו בעלי זכות בחירה.