6 הרוגים בפיגוע ב&#…

פיצוץ עז החריד את דוכן המזון המהיר „שווארמה ראש העיר” שברחוב נוה שאנן בדרום ת”א. עד כה דווח על שישה הרוגים, ועשרות פצועים. הג’יהאד האיסלאמי לקח אחריות על המעשה
30 פצועים, 15 במצב קשה (אילוסטרציה)
פיגוע אירע לפני זמן קצר (17.4.06) בדוכן המזון המהיר „שווארמה ראש העיר” שבמתחם נוה שאנן בדרום תל אביב. עד כה ידוע על שישה הרוגים, ועל עשרות פצועים שפונו מהמקום על ידי מד”א.


עשרות ניידות משטרה וטיפול נמרץ הוחשו למקום, שהחלו בפינוי הפצועים לבתי החולים באזור. רוב הפצועים סובלים מפגיעות הדף ורסיסים.
הציבור מתבקש להימנע מלהגיע לאזור, שנסגר בהוראת המשטרה. עד שמיעה לפיצוץ אמר בריאיון לגלי צה”ל כי מאז הפיצוץ האזור כולו פקוק והדבר מקשה על הגעת כוחות ההצלה לזירת הפיגוע: „הייתי בשדרות הר-ציון וראיתי רכבי הצלה ומשטרה רבים”.

עד ראיה: הפיגוע בוצע ע”י מחבלת מתאבדת
הג’יהאד האיסלאמי נטל אחריות על הפיגוע. עד ראיה במקום אמר בראיון לגלי צה”ל כי מדובר בפיגוע שבוצע על ידי מחבלת מתאבדת. מאז כניסת החג נתונים שטחי הרשות הפלסטינית תחת סגר, לאור 17 ההתרעות הממוקדות בפיגועים הנמצאות בידי מערכות הבטחון.
גורמים במערכת הבטחון מסרו כי על עיקר ההתרעות אחראית תשתית הג’יהאד האיסאלמי בצפון השומרון. כמו כן ידוע כי התארגוניות שונות של פורשי פתח’ וארגונים אחרים שבכוונתם לבצע פיגועים בשטח ישראל, על אף הסכם הרגיעה שישנו בין הארגונים הפלסטינים.
לפני 3 חודשים פיגוע באותו דוכן שווארמה
30 בני אדם נפצעו לפני שלושה חודשים כשמחבל מתאבד פוצץ עצמו באותו דוכן ממש, „שווארמה ראש העיר”, שבפינת הרחובות נוה שאנן וסלומון. אז האשימו במערכת הביטחון את אירן וסוריה במעורבות בפיגוע, עליו נטל אחריות הגי’האד האיסלאמי.